1. Flowerhouse.ro livreaza comenzile in Tg-Mures intr-un interval de maximum 4 ore de la data confirmarii platii (pentru buchetele disponibile in localitatea respectiva). Va rugam sa verificati atent orele noastre de livrare, care sunt urmatoarele:
Luni-Joi 08:00-20:00, Vineri 08:00-14:00, Duminica 9:00-19:00
2. SAMBATA NU FACEM LIVRARI, magazinul nostru fiind inchis in totalitate, dar se pot plasa comenzi online pentru zilele din programul livrarii normale.
3. Comenzile plasate pe site-ul www.flowerhouse.ro sunt livrate prin taxi sau firma de curierat.
4. Pentru ca comanda Dvs sa ajunga in timp la destinatie, va rugam sa completati datele livrarii corect si a ne furnizati date reale.
5. Pentru livrarile care doresc a ramane anonime, noi respectam aceasta discretie si nu vom divulga datele expeditorului.
6. Ora limita de comanda cu livrare in aceeasi zi in orasul Targu Mures este ora 19:00
Ora limita de comanda cu livrare in aceeasi zi pentru raza orasului sau judet este ora 18:00
COSTURI DE LIVRARE:
1. Pentru livrarea în Târgu Mureş se achită o taxă de +25 ron
2. Livrare în Județul Mureş prin taxi sau curier
– se calculează o taxă de 2,5 ron/km iar lista localităților unde se livrează este afişat pe pagina de finalizare a comenzii.
3. Livrare în toată țara prin firmă de curierat
– această modalitate de transport este valabil exclusiv pentru produsele ce nu conțin flori si produse perisabile. Ex. ciocolată, coroniță de advent, şampanie, etc.)
– buchetele/aranjamentele/coroanele şi produsele ce conțin flori perisabile, se livrează doar prin curieri proprii şi în localitățile menționate la pagina “finalizare comandă”
LIMITARI
1. In cazul in care destinatarul nu este acasa, produsul poate fi incredintat unei persoane apropiate (vecin), care sa ii ofere mai tarziu.
2. In cazul in care destinatarul nu poate fi contactat deloc, nici telefonic, noi vom contacta expeditorul si produsul va fi returnat la flowerhouse si se va incerca o livrare ulterioara.
3. Flowerhouse.ro face tot posibilul pentru a livra comenzile la data specificata de client. Cu toate acestea, pot exista situatii in care livrarea la data si ora specificata nu este posibila, cum ar fi zile libere, vreme nefavorabila, zile libere oficial, samd. In acest caz clientul va fi contactat in timp real si se va gasi o solutie alternativa sau banii platiti in avans (cu card sau prin transfer) vor fi returnati.